Saint PetersburgPompa slurry ZDApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori

466HP159575805   ·  2022-11-05 04:50:01   ·   Mesin dan peralatan industri

   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju,Saint Petersburgpam malas nampak, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.tor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan, jika tidak motor akan jatuh ke dalam airSaint Petersburg,   Motor heating: cause: A. whether it is overloaded; b. Kegagalan motor pompa; c. Whether the input three-phase voltage is balanced; Pengawal mikrokomputer memaparkan E: menyebabkan: kegagalan pengukur tekanan atau tekanan bawah masa tamat. Dalam keadaan ini, tekan kekunci untuk menghapuskan penggera.tekan kacang kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamBoma,   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.kecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.   Dalam aplikasi pompa, perkara pertama yang kita fikirkan adalah air. Sama ada ia air minum atau air yang bersamaan, walaupun air yang terjangkit di bandar perlu dibersihkan. Semua ini memerlukan peralatannya untuk menyediakan perkhidmatan untuk kita. Tanpa pam, keselamatan asas kita adalah masalah.


Saint PetersburgPompa slurry ZDApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori



pam ry dalam banyak kawasan yang sempurna juga relatif baik; The water output and head of the mixed flow pump are actually derived from one   Aras air dinamik: selepas pam berfungsi secara biasa, arus air dalam kolam dan kapasitas pam pam sumur dalam mencapai titik keseimbangan,Saint PetersburgBahagi pompa paip menegak, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur berkualiti tinggi; . Kemajuan baru dalam teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkatPengurusan industri,   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbul   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.technology, submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini, jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawab


Saint PetersburgPompa slurry ZDApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategori



   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.Standard eksekutif,   Kaedah penyesuaian impeller diubah dari benang skru ke tekanan kunci untuk mencegah impeller jatuh   media pengangkutan yang mengandungi partikel solid besar, seperti lumpur, lumpur, lumpur batu, pasir dan gravel.   Sebenarnya,Saint PetersburgPompa lumpur mengufuk, ia hanya boleh dibuka atau ditutup dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.Saint Petersburg,   Jika ada pompa sedia, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!   The disc friction loss of the slurry pump impeller will decrease with the decrease of the impeller diameter, so that the pump efficiency of most low specific speed pumps will improve slightly after the impeller is cut. Setelah memotong pastikan pedang-pedang meliputi ke tingkat tertentu, dan darjah pedang meliputi akan   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.

3 Balasan   |  sehingga 2022-11-05 04:50:01 | 195 Pandangan

kotak pemeteran 2022-11-05 07:17:06 sokongan  0 | menentang  0

Saint PetersburgPompa slurry ZD Minimum berapa, boleh borong

Pengeluaran dan pemprosesan malt produk sampingan 2022-11-05 11:54:10 sokongan  0 | menentang  0

Saint PetersburgPompa slurry ZD Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Pengatur tekanan gas 2022-11-05 13:04:55 sokongan  0 | menentang  0

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian