AreciboPengubah kotak kuasa anginApa pendapat kamu

122HP117294921   ·  2022-11-16 01:49:43   ·   Mesin dan peralatan industri

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay,AreciboAnalisis pasar pengubah jenis kering,AreciboPengubah minyak terjun 2500kVA, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaArecibo,Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Daerah Capine,Pasukan pengubah kuasaPada pengurusan muatan:Pembuat pengubah kuasa


AreciboPengubah kotak kuasa anginApa pendapat kamu



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.tawaran,Penukar jenis keringOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


AreciboPengubah kotak kuasa anginApa pendapat kamu



Apabila pengubah keluar dari fasa, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Julat,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Arecibo, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi yang menentang kerosakan dan kerosakan,AreciboPenukar jenis kering, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

5 Balasan   |  sehingga 2022-11-16 01:49:43 | 215 Pandangan

Aksesori peralatan mekanikal 2022-11-16 10:35:13 sokongan  0 | menentang  0

AreciboPengubah kotak kuasa anginBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Pembuatan mesin dan peralatan elektrik 2022-11-16 09:32:41 sokongan  0 | menentang  0

Pengurus itu baik! AreciboPengubah kotak kuasa angin juga benar.

Pembaikan Peralatan Elektrik 2022-11-16 09:49:19 sokongan  0 | menentang  0

Syarikat anda AreciboPengubah kotak kuasa angin mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

kotak pemeteran 2022-11-16 09:03:05 sokongan  0 | menentang  0

Barangnya memang bagus, tetapi AreciboPengubah kotak kuasa angin harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Pemborong bekalan pejabat kebudayaan 2022-11-16 09:26:48 sokongan  0 | menentang  0

AreciboPengubah kotak kuasa anginYa, berikan anda komen yang baik
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian