La ChorreraApa fungsi utama pengubah kuasaPendekatan pelaburan ekonomi

122HP117294921   ·  2022-11-20 00:53:26   ·   Mesin dan peralatan industri

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?La Chorrera,Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir,La ChorreraLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Dragas,Jatuh perkara asing dan menghancurkanBerapa banyak pengubah kuasaPembuat pengubah kuasa


La ChorreraApa fungsi utama pengubah kuasaPendekatan pelaburan ekonomi



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar,La ChorreraBerapa banyak pengubah kuasa, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, dll.Interpretasi dan pengamatan,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


La ChorreraApa fungsi utama pengubah kuasaPendekatan pelaburan ekonomi



Pengubah kuasaKepastian Kualiti,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu,La ChorreraBerapa banyak pengubah kotak 315, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.Bunyi dalam kes kegagalan fasaLa Chorrera,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

0 Balasan   |  sehingga 2022-11-20 00:53:26 | 79 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian