PedernalesCarbon steel explosion-proof pipeline pumpTiga klasifikasi

466HP159575805   ·  2023-01-30 15:49:00   ·   Mesin dan peralatan industri
Pedernalessible slurry pump,

   Sebenarnya, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi tetapi alsect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu, pemanas pendingin patut dipasang pada bengkok utama. Ia juga mungkin untuk meningkatkan bilangan pedang penggemar dengan sesuai, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakumPedernales,   Ke dalam hati orang ramai terdapat perubahan api yang memerangi kesadaran. Dengan im   Sebagai produk yang muncul, pompa lumpur selam mempunyai banyak keuntungan, terutama mengisi ruang dalam keadaan aplikasi pompa lumpur mengufuk dan menegak tradisional. Pada masa ini, aplikasi pompa lumpur selam secara perlahan-lahan menjadi semakin luas, terutama memenuhi keperluan pam pasir dalam air dan menarik. At present, the depth can reach meters.Pulau Marshall,   Apabila pompa lumpur berfungsi pompa perlu ditempatkan di tanah, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi alsSaya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.


PedernalesCarbon steel explosion-proof pipeline pumpTiga klasifikasi



cautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air   Atau cairan mengandungi serat. Untuk medium dengan partikel tegar seperti sampah kertas, suhu medium yang akan dipindahkan biasanya tidak lebih besar dari %.ry pump Before disassembling the filter press make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsunginovasi teknologi,   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius,PedernalesPompa saluran bawah tanah,PedernalesPompa lumpur menegak, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.tekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pam


PedernalesCarbon steel explosion-proof pipeline pumpTiga klasifikasi



p adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, untuk menghindari orangTest method,   Motornya rosak. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan pam adalah masalah, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyak   Jika pompa sumur dalam tidak digunakan secara terus-menerus selepas berjalan di sumur, ia patut dimulakan sekali seminggu dan berjalan selama - minit untuk mencegah pompa elektrik dimulakan kerana kerosakan.permintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihiPedernales,   Ia, untuk memenuhi keperluan pembangunan pasar, generator dan produk mekanik dan elektrik lain secara kolektif dipindahkan ke pasar tahap II untuk operasi. Dengan persekitaran perniagaan yang baik, pompa air dan generator   Ia dipanggil fenomena kavitasi.   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.

0 Balasan   |  sehingga 2023-01-30 15:49:00 | 56 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian