San JoseHarga pembeku pemasanganBagaimana jika ada sesuatu yang salah?

632HP195506591   ·  2023-02-06 00:50:05   ·   tenaga

Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk,Gudang ini harus dilengkapi dengan cahaya kecemasan, pintu kunci terbuka dan peranti penggera, yang boleh menyelamatkan diri mereka sendiri atau memanggil polis untuk bantuan.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Fianarantsoa,San JoseHarga pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar,Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.


San JoseHarga pembeku pemasanganBagaimana jika ada sesuatu yang salah?



Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Baiki wayar komponen elektrik dengan wayar pengikatan.Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.reform,Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah,San JoseRancangan penyimpanan sejuk suhu rendah, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.


San JoseHarga pembeku pemasanganBagaimana jika ada sesuatu yang salah?



Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, operasi kerja berbilang pada malam boleh dipilih jika boleh. Apabila bekerja pada waktu malam, suhu luaran rendah, suhu air sejuk dikurangkan, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Di mana saya boleh mencarinya?,Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas,San JoseBeli pemasangan penyimpanan sejuk, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Pembeku pembakar akan meningkatkan resistensi panas dan mengurangi koeficien pemindahan panas. Untuk pemanas pendinginan, kawasan segi-segi sirkulasi udara dikurangkan resistensi sirkulasi meningkat, hancur pada masa. Pay attention to the maintenance of the evaporator of the controlled atmosphere storage system. If the evaporator freezes dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu, it will affect the normal use of the controlled atmosphere storage. How to defrost in time? The current scheme of the controlled atmosphere storage includes: manual defrosting, which is simple and easy, and has little impact on the storage temperaturePapan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.San Jose,Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Semasa produksi di workshop produksi, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.

4 Balasan   |  sehingga 2023-02-06 00:50:05 | 180 Pandangan

Pembinaan cerucuk pengecasan kontrak profesional 2023-02-06 08:42:49 sokongan  0 | menentang  0

San JoseHarga pembeku pemasanganSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Peruncitan pemprosesan alatan mesin 2023-02-06 08:59:49 sokongan  0 | menentang  0

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam San JoseHarga pembeku pemasangan, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Pengendalian kargo pelabuhan 2023-02-06 09:51:39 sokongan  0 | menentang  0

San JoseHarga pembeku pemasangan Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

bergerak ke bawah 2023-02-06 10:06:08 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian