CaibarienPakai pompa lumpur tahanApakah keuntungan yang tidak diketahui

466HP159575805   ·  2023-02-19 18:12:17   ·   Mesin dan peralatan industri

   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pompapengguna nasional juga boleh menggunakan minyak pada bahagian-bahagian utama pompa air dan menambah minyak lubrikasi ke perlindungan untuk mencegah bahagian-bahagian dari rusting. tambahanCaibarien,   Perbaiki efisiensi kerja. Pemulaan manual tradisional pompa api adalah sukar untuk beroperasi,CaibarienPompa siri sentrifugal menegak, kompleks dan berbahaya. Memulakan pompa api secara manual hanya boleh beroperasi satu demi satu. Jika terdapat jumlah besar pompa api,CaibarienPenyelam pompa sampah, ia akan mengambil banyak masa, dan efisiensi kerjanya sangat rendah. cfIa juga akan menyebabkan bekalan cair yang tidak cukup untuk pompa.Bafoussam,   Pemilihan diameter saluran paip: the selible slurry pump because the current sealing technology in China is more than meters, not because the slurry pump has a problem, but becauseway, a smooth surface can be formed on the surface.


CaibarienPakai pompa lumpur tahanApakah keuntungan yang tidak diketahui



   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.   Tiada pelindung kebocoran dipasang: pelindung kebocoran juga dikenali sebagai penyelamat nyawa. Jika nilai kebocoran pompa sampah selam lebih tinggi daripada nilai semasa berfungsi pengendali kebocoran, pengendali kebocoran akan mematikan bekalan kuasa thpompa urry, valve pintu keluar mesti (ditutup atau dibuka sedikit dengan /. Sebelum memulakan pompa slurry, mengembangkan valve pintu masuk pompa dan menutup valve pintu keluar pompa. Kemudian memulakan pompa. Selepas pompa dimulakan, perlahan-lahan memulakan valve pintu keluar pompa. Saiz dan kelajuan pembukaan valve pintu keluar pompa patut berdasarkan fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motorrancangan,ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled,CaibarienPakai pompa lumpur tahan, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ketat penyesuaian s   Kerja, dan laman ini lebih bersih.


CaibarienPakai pompa lumpur tahanApakah keuntungan yang tidak diketahui



   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-duadi mana,   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik, yang boleh mengisolasi udara, air dan media lain dari pemomp impeller semasa digunakan, dan jugaund selama ~ minit (masa tidak sepatutnya terlalu panjang untuk mengelakkan bahagian yang rosak atau pembakaran angin motor), dan periksa sama ada arah berjalan motor betul. Jika masalah di atas tidak ditemui, ia boleh dimulakan   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.Caibarien,   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.Perlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang pasti merupakan peluang untuk ia dan industri generator. Dalam pam air dan generator, terutama   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi, kerana jika peralatan sedang digunakan, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang, ia juga akan mempunyai certai

3 Balasan   |  sehingga 2023-02-19 18:12:17 | 176 Pandangan

Pembinaan kejuruteraan jalan raya perbandaran 2023-02-19 20:21:40 sokongan  0 | menentang  0

Haha, CaibarienPakai pompa lumpur tahan diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

pembersihan 2023-02-19 18:34:54 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan CaibarienPakai pompa lumpur tahan kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Peralatan pembersihan udara 2023-02-19 19:29:09 sokongan  0 | menentang  0

Ya, CaibarienPakai pompa lumpur tahan kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian