Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buahSpesifikasi inspeksi untuk

632HP195506591   ·  2023-03-14 10:40:36   ·   tenaga

Tahap awal peralatan penyimpanan sejukIa dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Seperti orang Parisia,Jika penggera ralat dimatikan unit, tekan butang henti unit pertama (cahaya penggera akan mati), kemudian sebab ralat. Ia tidak dibenarkan untuk memulakan unit secara paksa sehingga ralat dibuang.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor,Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk penyimpanan perubatan, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Appeldoren,Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza,Seperti orang ParisiaPemasangan valv empat arah pemampat storan sejuk, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukPapan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.


Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buahSpesifikasi inspeksi untuk



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Sebelum gudang ini ditetapkan dengan aluminum sudut, ia akan ditutup dengan lem kaca dan ditetapkan dengan aluminum sudut dengan menarik kuat Mao. Jarak antara garis tarik ialah mm. Jarak antara sisi atas dan bawah pintu adalah mm.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Sangat disarankan,Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.


Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buahSpesifikasi inspeksi untuk



Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, aluminum terbentuk, dll.Nyahkira,Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Penyimpanan beku dan sejuk bermula bergerak ke rak dan penyimpanan palet sesuai dengan & amp; amp; ldquo_; FIFO & amp; amp; rdquo_; Ini menyebabkan meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Seperti orang Parisia,Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk yang dipasang,Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.

4 Balasan   |  sehingga 2023-03-14 10:40:36 | 155 Pandangan

Syarikat Peralatan Pemanas Wei Ye 2023-03-14 11:13:21 sokongan  0 | menentang  0

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buah ini pada masa hadapan!

Pemborong peralatan komunikasi 2023-03-14 12:09:03 sokongan  0 | menentang  0

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buah Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Menyediakan perkhidmatan penerimaan persidangan 2023-03-14 12:22:20 sokongan  0 | menentang  0

Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buahBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buah lebih murah?

Pemprosesan utama dan penjualan produk pertanian 2023-03-14 13:00:34 sokongan  0 | menentang  0

Seperti orang ParisiaPenyimpanan sejuk buah Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian