Judy KarpaTeknologi penjagaan buahMengapa volum udara menurun selepas penggunaan panjang

632HP195506591   ·  2023-05-12 01:51:47   ·   tenaga

Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan,Judy KarpaPenyimpanan sejuk teh, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Judy KarpaPengaturan volum udara adalah faktor utama untuk menyimpan tenaga. Jika kita boleh melakukannya dengan baik, kesan penyimpanan tenaga penggemar boleh ditentukan. Selepas penyesuaian yang berkesan penggemar boleh memenuhi keperluan aliran atau tekanan produksi dalam keadaan kerja yang stabil, dan boleh simpan tenaga hingga had. Dalam proses melaksanakan peraturan penggemar, penting untuk memilih peraturan apa yang boleh mempengaruhi secara langsung kesan penyimpanan tenaga penyimpanan atmosfer terkawal.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu,Judy KarpaPemasangan dan harga pembinaan penyimpanan sejuk, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.Kimje,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasi


Judy KarpaTeknologi penjagaan buahMengapa volum udara menurun selepas penggunaan panjang



Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular,Judy KarpaPemasangan penyimpanan sejuk perubatan, dan kuasa mesti disambung untuk ujian tanpa muatan.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Interpretasi dan pengamatan,Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.


Judy KarpaTeknologi penjagaan buahMengapa volum udara menurun selepas penggunaan panjang



Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Jumlah jaminan kualiti,Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Kubik ais sentiasa tersedia dalam penyimpanan sejuk. Untuk penyimpanan sejuk kecil, kos penggunaan bekalan kuasa bersedia atau set generator terlalu tinggi dan prestasi kos rendah. Dalam kes ini, beberapa kub ais mesti sentiasa tersedia dalam penyimpanan sejuk. Dalam kes kegagalan kuasa atau kegagalan peralatan pendinginan kub ais boleh digunakan untuk menyimpan suhu dalam penyimpanan sejuk.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Judy Karpa,Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiSebagai cair sejuk, untuk mencapai tujuan sejuk.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.

2 Balasan   |  sehingga 2023-05-12 01:51:47 | 171 Pandangan

Syarikat Ukir Batu Jingwei 2023-05-12 09:09:20 sokongan  0 | menentang  0

Ikuti anda Judy KarpaTeknologi penjagaan buah untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

535HP136858825 2023-05-12 11:01:52 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh Judy KarpaTeknologi penjagaan buah dapat diskaun?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian