BerpisahPengubah jenis kotak 500Cara mengurangkan keparahan kemalangan

122HP117294921   ·  2023-06-30 02:46:15   ·   Mesin dan peralatan industri

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Berpisah,Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Rabaq,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Kebocoran minyak dari radiator paip panas


BerpisahPengubah jenis kotak 500Cara mengurangkan keparahan kemalangan



Operasi pengubah tenggelam minyakSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Dokumen kualiti,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,BerpisahPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyak, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,BerpisahPengubah penutup minyak 20 kV, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


BerpisahPengubah jenis kotak 500Cara mengurangkan keparahan kemalangan



Sebelum dan selepas mengambil sampel bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.produk baru,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,BerpisahPengubah distribusi tenggelam minyak, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), dan operasi percubaan akan dihentikan.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Berpisah,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

4 Balasan   |  sehingga 2023-06-30 02:46:15 | 161 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jiamu 2023-06-30 10:39:08 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali BerpisahPengubah jenis kotak 500.

Kertas penapis untuk industri automotif 2023-06-30 10:25:01 sokongan  0 | menentang  0

Tanya, boleh saya hantar BerpisahPengubah jenis kotak 500 spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Geologi Kejuruteraan 2023-06-30 10:58:22 sokongan  0 | menentang  0

BerpisahPengubah jenis kotak 500Berapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah BerpisahPengubah jenis kotak 500 lebih murah?

Penyiasatan geoteknik 2023-06-30 11:50:36 sokongan  0 | menentang  0

BerpisahPengubah jenis kotak 500Bagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian