KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk pergi ke masa depan industri

466HP159575805   ·  2024-03-02 01:46:51   ·   Mesin dan peralatan industri

antara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa,KosloduiScrew deep well pump, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harus   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian, yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiadaKoslodui,KosloduiPompa selam QJ,diperlukan untuk meningkatkan prestasi penyegelan pakej kursi pompa, penyegelan pakej boleh diubah menjadi peranti penyegelan mekanik. Jika ada air tekanan belakang di kepala sumur, boleh digunakan kursi pompa tertutup. Jika diperlukan dalam tiadapam yang terlihat. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara dalam persekitaran sekitar, ia tidak akan mempengaruhi hasil pengesan. Oleh itu, banyak pompa sering mempunyai keputusan pengukuran yang lebih baik bila digunakan.Kejam,   Kadar.   Apabila menggunakan pompa pasir, pastikan untuk memperhatikan divergensi pengarah antara motor dan pompa. The sand pump has an arrow on the pump to mark the main steering. Selepas bekalan kuasa disambung, be ca   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.


KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk pergi ke masa depan industri



   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.   Pompa sumur dalam besi tanpa tahi bukanlahrly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.Sampling inspection,   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius, anda perlu mencari seorang profesional   Body. Supaya pompa boleh sedar transmisi konsentrasi tinggi tanpa peranti bantuan. Peranti penyegelan unik boleh secara efektif seimbang tekanan di dalam dan diluar bilik minyak, sehingga tekanan di kedua-dua ujung penyegelan mekanik boleh disimpan seimbang, yang maksimumkan operasi yang boleh dipercayai penyegelan mekanik   Yang di atas adalah perkenalan singkat kepada kesan dan bentuk segel peluru pompa lumpur selam. Pengguna boleh pilih jenis segel peluru sesuai mengikut keperluan sebenar mereka.


KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuhBagaimana untuk pergi ke masa depan industri



   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat,KosloduiPompa pembuangan saluran paip tidak terkunci, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.Rekomendasi maklumat,   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft se   Peralatan siri pompa pembuangan ini boleh diselesaikan atau bergerak. Apabila peralatan aktif tetap dipilih kabel rantai akan terpisah-pisah diangkut ke (terhadap keluar pam, dan sambungannya akan selari dengan keluar pam) dua bolt mata atau plat angkat keessari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.Koslodui,   Untuk memastikan efisienpam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-02 01:46:51 | 10 Pandangan

Pembuatan peralatan kimpalan 2024-03-02 09:51:17 sokongan  0 | menentang  0

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Peti besi logam dan keluli tahan karat 2024-03-02 09:12:44 sokongan  0 | menentang  0

Izinkan saya menilai ini KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

pengisi 2024-03-02 09:57:26 sokongan  0 | menentang  0

KosloduiPompa slurry yang tidak menyentuh Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian