Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakPengenalan langkah perlindungan

122HP117294921   ·  2024-03-26 01:11:50   ·   Mesin dan peralatan industri

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringAyia Varvara,Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Niquero,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,Ayia VarvaraTransformer tenggelam minyak S9, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakPengenalan langkah perlindungan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Pengubah kuasaKualiti yang hebat,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,Ayia VarvaraKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyak, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakPengenalan langkah perlindungan



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Konsultasi terakhir,Ayia VarvaraPengubah bekalan kuasa,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Mod wayar pengubah jenis kering:Ayia Varvara,Dalam keadaan biasa, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Pasukan pengubah kuasa& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

4 Balasan   |  sehingga 2024-03-26 01:11:50 | 49 Pandangan

Jingmen Haowei Metal Material Technology Co., Ltd. 2024-03-26 08:39:55 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya dapat Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Shenlong Xinhai Railway Engineering Materials Co., Ltd. 2024-03-26 09:57:23 sokongan  0 | menentang  0

Ya, Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Aci pemacu kenderaan pertanian 2024-03-26 10:17:52 sokongan  0 | menentang  0

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

pengikat logam 2024-03-26 10:22:36 sokongan  0 | menentang  0

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Ayia VarvaraKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian