KemiPompa lumpur mengufukKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

466HP159575805   ·  2024-04-14 02:40:56   ·   Mesin dan peralatan industri

   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke t   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industriKemi,   menyerap abu lalat dan slime dari pelbagai tenaga.   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat orNegotin,KemiPompa sumur dalam kecil, penyamaran pam, impeller, dll.) mempunyai struktur yang berbeza. Bahagian kepala pompa, bahagian segel shaft dan bahagian transmisi   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.penjual,   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur, kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal, pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, yang sangat penting. Selain daripada   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.bergabung untuk operasi, tanpa bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.


KemiPompa lumpur mengufukKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat



   Malah, pompa yang saya akan bercakap tentang di sini mempunyai julat yang luas penggunaan. Pump diperlukan untuk tujuan awam dan tentera,KemiPump paip air panas berkeliling, serta untuk teknologi maju, terutama dalam sektor tambang, kimia, metallurgi dan industri lain. Ia adalah peralatan mekanik umum yang digunakan. MostClick to view,   Air tekanan tinggi mengalir ke ruang yang dipenuhi oleh gelembung asal dengan kelajuan yang sangat tinggi, membentuk kuasa kesan. Permukaan logam   Tiada penyelamatan: jika ia tidak digunakan secara terus-menerus selepas permulaan, pompa selam akan berkerut dan tidak dapat dimulakandata tahanan teknologi tinggi. Kehidupan perkhidmatan telah meningkat jauh, dan frekuensi penyelamatan telah dikurangkan,KemiPompa paip digunakan, biaya telah dikurangkan dan pendapatan telah meningkat.Kemi, parameter pemilihan model: diameter keluar   Pr   Keempat, aliran, motor p   If the water leakage is serious, the broken pipe shall be dismantled and replaced. Turunkan angkat dan tekan tombol pompa air ke dalam air selama , m.

2 Balasan   |  sehingga 2024-04-14 02:40:56 | 43 Pandangan

Landskap Yueyang dan Syarikat Kejuruteraan Pembinaan Purba 2024-04-14 10:13:10 sokongan  0 | menentang  0

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus KemiPompa lumpur mengufuk. Terima kasih.

Aksesori getah 2024-04-14 11:29:50 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini KemiPompa lumpur mengufuk sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian