KarlovoISG single stage vertical pipeline pumpBagaimana untuk membeli hak

466HP159575805   ·  2024-02-10 03:05:04   ·   Mesin dan peralatan industri
sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.Karlovo,   Berbanding dengan pelaburan dalamsaluran paip keluar ater,KarlovoPompa paip digunakan, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindunganYozgatdiaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.   Sebenarnya, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi alsry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment and


KarlovoISG single stage vertical pipeline pumpBagaimana untuk membeli hak



es entering the equipment and causing pump jamming.te terbuat dari logam krom yang tahan memakai tinggi. Tubuh pompa dan penutup dibuat dari besi liat kelabu menurut tekanan kerjaMenakutkan kacang dengan kunci. sebagaipengurusan peranti,KarlovoPompa paipel,KarlovoQuotat,   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.


KarlovoISG single stage vertical pipeline pumpBagaimana untuk membeli hak



   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan cairan beracun akan menyebabkan api, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.Keperlukan pemasangan,   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu, motor p   Adakah pompa sampah selam pompa sampah selam atau pompa sampah QW (WQ) pompa sampah selam QW (WQ) pompa sampah selam yang tidak sampah pompa sampah: pompa mengadopsi struktur pemimpin pedang tunggal atau ganda unik, yang meningkatkan kuasa sampah sampah dan dapat berjalan secara efektif melalui kali bahan serat dan diameter   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran, jadi meter aliran (meter) akan dipasang dalam sistem pengawasan operasi sejauh mungkin untuk mengawasi sama ada aliran memenuhi keperluan pada bila-bila masa; Dalam sistem saluran paip, sistem pemadam serpihan dan tekananKarlovo,   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khususason untuk suhu tinggi peralatan   If the water leakage is serious, the broken pipe shall be dismantled and replaced. Turunkan angkat dan tekan tombol pompa air ke dalam air selama , m.

4 Balasan   |  sehingga 2024-02-10 03:05:04 | 11 Pandangan

Syarikat pengeluaran pintu dan tingkap Shengluokai 2024-02-10 12:13:06 sokongan  0 | menentang  0

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci KarlovoISG single stage vertical pipeline pump

Kecuali alat kelui radio telefon bimbit 2024-02-10 11:18:21 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh KarlovoISG single stage vertical pipeline pump dapat diskaun?

produk gentian karbon 2024-02-10 11:00:17 sokongan  0 | menentang  0

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas KarlovoISG single stage vertical pipeline pump sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

pembungkusan kargo 2024-02-10 10:16:45 sokongan  0 | menentang  0

KarlovoISG single stage vertical pipeline pump Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian