HyeliaJembatan naik bimbit hidraulikTawaran baru

161HP196399230   ·  2024-02-14 03:40:15   ·   Mesin dan peralatan industri

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.Seperti yang diketahui, stabil yang kuat dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.Hyelia,The paint surface of the fixed boarding bridge workbench is smooth and flat, with good adhesion to metal, no bubbles, cracks, wrinkles, paint leakage, and sagging. Penjaga di jambatan pengangkut sepatutnya mempunyai tanda keselamatan hitam dan putih.Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.Le Hochet,HyeliaJembatan penerbangan hidraulik,Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiriMuat: - ton.


HyeliaJembatan naik bimbit hidraulikTawaran baru



Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.Pembersihan hidraulik, menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem untuk membersihkan minyak. Guna kadar aliran tinggi untuk menghapuskan kemudahan dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik patut dibersihkan lebih dari tiga kali. Selepas setiap pembersihan, minyak akan dihapus dari sistem apabila ia panas. Selepas membersihkan penapis, gantikannya dengan penapis baru, kemudian tambahkan minyak hidraulik baru.Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?Pengurusan kualiti,Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka,HyeliaRancangan jambatan naik, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.


HyeliaJembatan naik bimbit hidraulikTawaran baru



Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.Penyesuaian Skema,Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. It enables enterprises to reduce a large amount of labor, and obtain greater economic benefits.Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri dan tali digunakan pada trak.Hyelia,Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo,HyeliaPlatform jembatan naik, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?


3 Balasan   |  sehingga 2024-02-14 03:40:15 | 65 Pandangan

Syarikat E-Dagang Chonglongtai 2024-02-14 11:04:31 sokongan  0 | menentang  0

HyeliaJembatan naik bimbit hidraulikKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Syarikat Kitar Semula Bahan Kitar Semula Yaoyang Dingsheng 2024-02-14 11:26:53 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh HyeliaJembatan naik bimbit hidraulik dapat diskaun?

Buku peralatan mengajar 2024-02-14 11:31:55 sokongan  0 | menentang  0

Anda HyeliaJembatan naik bimbit hidraulik tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda HyeliaJembatan naik bimbit hidraulik
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian