SilistraPompa sumur dalamAplikasi dan kaedah pemprosesan

466HP159575805   ·  2024-02-26 01:13:19   ·   Mesin dan peralatan industri

   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu,SilistraPompa paip tahan letupan besi karbon, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasirSilistra,keadaan.   Apabila pompa lumpur selam berfungsi,SilistraBahagi pompa paip menegak, pompa perlu ditempatkan di tanah, paip suction perlu ditempatkan dalam air, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus, apabila pompa lumpurNurmo,   Berhenti, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokongan   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power of   Jika tekanan pada tempatan a


SilistraPompa sumur dalamAplikasi dan kaedah pemprosesan



   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, panaskannya dengan besi listrik, dan menyusup tin secara bersamaan.tekanan.   Jangan melebihi semasa nilai.Rakomendasi dan konsultasi,   Jika pompa penyelamat selam tidak boleh dipasang dan beroperasi, titik operasi kosong boleh ditambah.   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat, garis goma, besi yang tidak stainless, ikatan titanium dan bahan-bahan lain yang digunakan di China Projek perlombaan, is easy to use, and effectively reduces the wear of the host and anti vibration kinetic energy


SilistraPompa sumur dalamAplikasi dan kaedah pemprosesan



   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?Fokus pada Pembangunan,pengendalian.diti dan syarat kilang kuasa digunakan lebih banyak. Untuk pengguna yang tidak tahu banyak tentang pompa lumpur, melihat siri pompa lumpur, mereka merasa sangat mirip di banyak tempat, atau bahkan tidak ada perbezaan. Sebenarnya, mereka pada dasarnya sama. Perbezaan adalah dalam perincian, dibandingkan dengan   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water otherwise the mechanical seal will be burned.Silistra,   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &ti   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi,SilistraPompa pembuangan yang tidak menutup mengufuk, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalah   Apabila digunakan ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.

5 Balasan   |  sehingga 2024-02-26 01:13:19 | 71 Pandangan

Pejabat Pemprosesan Pelarik Zhaoji 2024-02-26 08:22:05 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda SilistraPompa sumur dalam dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Bahan Habis Makmal Komputer 2024-02-26 08:39:05 sokongan  0 | menentang  0

Baru terima barang, sangat bagus, SilistraPompa sumur dalam berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

tiang lampu jalan 2024-02-26 10:13:25 sokongan  0 | menentang  0

Pengurus itu baik! SilistraPompa sumur dalam juga benar.

deretan kerusi 2024-02-26 10:31:12 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti SilistraPompa sumur dalam masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Kecuali keluli lantai 2024-02-26 09:27:08 sokongan  0 | menentang  0

SilistraPompa sumur dalam Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian