Wufakurang paip bajajenama

535HP136858825   ·  2024-03-09 05:14:58   ·   Bahan binaan
sokongan bahan mentah baris tembaga merah lemah. Di bawah pengaruh musim pemanasan dan pengendalian produksi perlindungan lingkungan, kilang besi di beberapa kawasan mula melaksanakan pengendalian produksi meaWufa,Bagaimana untuk menyimpan tembagaTong juga meningkat dengan yuan pada hujung minggu. Namun, ia dilaporkan bahawa perjanjian adalah sangat miskin, yang membawa kepada harga yang stabil selama dua hari berikutnya. Sehingga Rabu, disebabkan pandangan negatif pada pasar masa depan dan pengurangan bilet besi dalam menyelam spiral petang pasar menurunkan harga. Perubahan harga pasaran, Xinji meningkat yuan pada ; Untuk pasar masa depan, musim luar datang, permintaan semakin lemah, dan pasar menunggu-dan-lihat mood semakin semakin cepatEl Cerrito,WufaPlat besi tidak stainless 304,Dalam mempertimbangkan faktor di atas, semakin banyak kilang besi telah menghentikan produksi sejak Oktober, dan had produksi di Wu musim panas Tangshan telah lanjut. Selain itu, imp rasmihou bar tembaga pada dasarnya stabil, dan penghantaran tidak baik. Dalam terma tabung kosong: hari ini, tabung Shandong Luli kosong sedikit dikurangkan dengan yuan, dan harga bekas utama semasa adalah - yuan. Dalam terma kilang paip: kilang paip Linyi mengunci harga selama seminggu. Dengan mentalitas pasar yang stabil, harga kilang paip yang tidak tergulung panas sekarang antara - yuan. Di sisi pasar: dengan kedatangan off-season, pedagang biasanya menghantar barang pada harga yang tinggiPada Oktober menurut Komisi Ekonomi dan Maklumat Provinsi Shandong, pada akhir September , Provinsi Shandong telah menyelesaikan kapasitas berlebihan juta ton besi babi dan juta ton besi mentah, dan semua peralatan kapasitas telah ditutup dan ditarik. Pada Oktober


Wufakurang paip bajajenama



Dengan kemunculan musim pemanasan, sokongan bahan mentah baris tembaga merah lemah. Di bawah pengaruh musim pemanasan dan pengendalian produksi perlindungan lingkungan, kilang besi di beberapa kawasan mula melaksanakan pengendalian produksi meaproduk logam, masih lemah.Dalam terma bilet besi: pada :, beberapa bilet besi di Changli dikurangi dengan , dan bilet kuasa karbon semasa dihantar dengan cukai yuan. Selepas Kongres Nasional ke- dari Komunis China, pasar mempunyai keraguan tentangPerbaikan kualiti,hou bar tembaga pada dasarnya stabil, dan penghantaran tidak baik. Dalam terma tabung kosong: hari ini, tabung Shandong Luli kosong sedikit dikurangkan dengan yuan, dan harga bekas utama semasa adalah - yuan. Dalam terma kilang paip: kilang paip Linyi mengunci harga selama seminggu. Dengan mentalitas pasar yang stabil, harga kilang paip yang tidak tergulung panas sekarang antara - yuan. Di sisi pasar: dengan kedatangan off-season, pedagang biasanya menghantar barang pada harga yang tinggiinventori sirkulasi yang lebih rendah. Namun, dari perspektif pelabuhan polisi kilang besi, keadaan produksi keseluruhan Nangang, Hengrun, Dada, dll. adalah relatif normal, dan jumlah sumber dalam masa kemudian tetap stabil. Penapis keseluruhan pasar Lecong tetap pada sekitar hingga ton, yang merupakan tahap normal tengah, dan harga spot baru-baru ini pasar Lecong mempunyai ruang besar dengan yang utara.Keuntungan dari tabung tembaga merah · Kesabaran: tembaga mempunyai ciri-ciri kimia yang stabil, mengintegrasikan resistensi sejuk, resistensi panas,Wufa6063 bar aluminium, resistensi korrosion dan resistensi api, dan boleh digunakan dalam persekitaran yang berbeza untuk masa yang lama.


Wufakurang paip bajajenama



Plat r melebihi lagu tembaga lain.Kost penghasilan,harga t * mm di Linyi adalah yuan, harga pasar * mm di Jianlong adalah yuan, harga pasar * mm di Yuanhua adalah yuan, harga pasar * mm di Juneng adalah yuan, dan harga pasar * mm di Juneng pembangunan panas adalah yuan.jujukan paip tembaga. Sebelum pemanasan, laksanakan aliran ke kedudukan yang hendak diseweldi.diperlukan.Wufa,WufaTubu aluminium, kaedah oksidasi adalah yang paling. Because as long as the metal copper is oxidized by the anode and the copper ion of the anode is attached to the tube material, the copperIa mempunyai konduktiviti yang baik, konduktiviti panas, ductility dan resistensi korrosion.Sangat lurus.


4 Balasan   |  sehingga 2024-03-09 05:14:58 | 73 Pandangan

Zotyelong Technology Co., Ltd. 2024-03-09 07:29:10 sokongan  0 | menentang  0

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Wufakurang paip baja ini pada masa hadapan!

Jualan borong alat ganti kereta 2024-03-09 13:12:58 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Wufakurang paip baja, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

peralatan pembinaan 2024-03-09 12:50:20 sokongan  0 | menentang  0

Wufakurang paip baja Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Pewarna mesra alam 2024-03-09 13:17:41 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya Wufakurang paip baja spesifikasi terperinci?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian