KoblenzPengubah kuasa jenis kering 10kVSebab-sebab tidak berfungsi

122HP117294921   ·  2024-03-15 02:23:09   ·   Mesin dan peralatan industri

Oleh itu,KoblenzGrad isolasi penukar tenggelam minyak, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat,Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Fort Worth,Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


KoblenzPengubah kuasa jenis kering 10kVSebab-sebab tidak berfungsi



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Jabatan produksi,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


KoblenzPengubah kuasa jenis kering 10kVSebab-sebab tidak berfungsi



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahServis jujur,Pembuat pengubah kuasaPembuat TransformerPemburukan pengisihan SolenoidKoblenz,KoblenzBerapa banyak pengubah kotak 250kVA,KoblenzPengubah litar,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

2 Balasan   |  sehingga 2024-03-15 02:23:09 | 68 Pandangan

Zotyelong Technology Co., Ltd. 2024-03-15 10:16:18 sokongan  0 | menentang  0

KoblenzPengubah kuasa jenis kering 10kVYa, berikan anda komen yang baik

Pemasangan dan Penyelenggaraan 2024-03-15 11:37:53 sokongan  0 | menentang  0

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk KoblenzPengubah kuasa jenis kering 10kV ini sangat bernilai.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian