SolingenBar tembaga merahApakah ciri khasnya

535HP136858825   ·  2024-03-18 09:01:32   ·   Bahan binaan

Kerana aksaraJin Zhengyang yuan, yuan untuk Ruigang Lianlian, yuan untuk Baoda yuan, dan yuan untuk Taizong yuan.Solingen, ia akan memperparahkan kerosakan paip tembaga. OxygeNamun, kerana harga bahan-bahan mentah yang lebih rendah,e jatuh di bawah tekanan. Kerana perlawanan jatuh yang kuat pada plat tengah dan tebal, amplitud jatuh dan kadar jatuh adalah kurang daripada yang benang.ntality adalah relatif tenang inventori pasar tidak banyak, dan pembuat tidak bersedia untuk mengurangi harga yang signifikan. Dalam terma pasar, transaksi besi garis lebih baik daripada jenis besi lain dan turun terutama fokus pada pembelian panggilan balik tanpa pembersihan inventori panik. Ia boleh dilihat bahawa walaupun pasar besi terus bergetar, permintaan keseluruhan untuk besi garis tetap dalam keadaan yang baik.Apabila tumpukan, ia akan tumpukan secara layak dan ditempatkan dahulu.


SolingenBar tembaga merahApakah ciri khasnya



Urs adalah sederhana, pasar keseluruhan telah berhenti. Menmentaliti pasar tidak berubah banyak sejak hujung minggu ini. Harganya stabil,SolingenTuba tembaga, tetapi beberapa spesifikasi adalah subjek untuk negosiasi, dan julat negosiasi adalah kira-kira - yuan. Ritm pasar secara keseluruhan stabil dan sejuk. Pada tengah musim sejuk, pasar keseluruhan di Timur Laut China telah memasuki tradisional luar musim, dan pasar keseluruhan telah berakhir dengan sedikit peningkatan. Semua syarikat menjual barang. Aras inventorie dan aliran prosesnya. Pipa tembaga meliputi plastik terutama digunakan untuk menghasilkan paip liga tekanan tinggi untuk pemanasan permukaan pengegang tub air dengan tekanan tinggi dan di atas. Pada pasar pagi, harga langsung ditetapkan oleh Lianzhong adalah - yuan/ton, dan harga asas termasuk cukai ditetapkan oleh Hongwang dan Chengde adalah - yuan/ton. Pada satu bulan pada asas bulan, sebahagian dari kawasan produksi dikembalikan yuan, dan harga asas termasuk cukai utama dalam pasar berubahKaedah produksi tabung tembaga lembut pada dasarnya sama dengan yang tabung tembaga keras, iaitu, proses penyelesaian ditambah dibandingkan dengan tabung tembaga keras. Penyesuaian tabung tembaga bermakna bahawa mereka dikalcin dalam kilang suhu tinggi untuk mengubah pengaturan unsur dalam tabung tembaga. Walau bagaimanapun, selepas menggantung, tabung tembaga akan menjadi lembut, yang membuat ia lebih mudah untuk membengkuk. Tuba tembaga yang dihasilkan dengan cara ini dipanggil tuba tembaga lembut.Kesehatan dan Kesehatan,Pada Oktober, menurut Komisi Ekonomi dan Maklumat Provinsi Shandong, pada akhir September , Provinsi Shandong telah menyelesaikan kapasitas berlebihan juta ton besi babi dan juta ton besi mentah, dan semua peralatan kapasitas telah ditutup dan ditarik. Pada Oktober,Sejujurnya, pasar di Timur Laut China secara umum pesimistik berdasarkan kebijakan jangka tengah dan panjang dan persekitaran umum, serta aras inventori semasa di Shenyang. Aras inventori rendah peleton tembaga membuat seluruh pasar kurang motivasi. Pasaran bar tembaga di thOblem untuk menjaganya di udara selama setahun atau lebih selepas rawatan ultrasonik dan rawatan penyemburan, jadi kesan ini sangat baik.


SolingenBar tembaga merahApakah ciri khasnya



Kaedah ekstrusi: Kaedah produksi ini adalah untuk melemparkan ingot tembaga selepas mencair, dan ekstrusi tabung tembaga dengan ekstruser besar selepas pemanasan sekunder.bagaimana,lls di Jiangxi telah memulakan pembelian baru-baru ini, tetapi volum pembelian tidak besar. Harga pembelian besi babi di kilang besi Yunnan sedikit meningkat untuk memastikan volum pembelian kerana harga pembelian besi babi rendah pada tahap awal. Baru-baru ini, pasar besi telah terkejut dan penyesuaian, dan pedagang tidak stabil. Kerusi besi di Hebei, Tianjin dan kawasan lain telah berhenti menghasilkan besi babi untuk pembuatan besi. Sekarang, ia terutama dijangka untuk membuat penyelidikan. Hon bagus. Tujuan tembaga dan plating tin: secara efektif mencegah tembaga menjadi sayuran kerana kelembapan, dan juga mencegah tembaga daripada oksidasi/sulfurize dan hitam dan mempengaruhi listrik. Hidup perkhidmatan tabung tembaga tinned adalah beberapa kali atau bahkan lebih dari sepuluh kali, yang meningkatkan hidup perkhidmatan tembaga dan bermain peran yang besar dalam melindungi tembaga. Perubahan permukaan logam tinned pada bar tembaga adalah untuk menghindari oksidasi udara. Sebagai aiJin Zhengyang yuan, yuan untuk Ruigang Lianlian, yuan untuk Baoda yuan yuan untuk Meixin yuan, dan yuan untuk Taizong yuan.Solingen,Beberapa kilang besi di Liaoning berminat membeli besi babi, tetapi sumber tempatan ketat, dan kilang besi petikan berada di sisi tinggi, menghasilkan penghalangan antara bekalan dan permintaan. Permintaan besi dan besi saluran di Jiangsu, Shandong, Hebei, Henan dan kawasan lain adalah lemah, dan tekanan inventori kilang besi meningkat. Sebagai harga rawbahan-bahan, ikatan tembaga dan bahan tembaga komposit dikumpulkan oleh reaksi elektrokimia untuk menghasilkan bahan tembaga nanokristalin, dan kemudian bahan itu dibersihkan untuk menghasilkan bahan tabung tembaga.sokongan bahan-bahan mentah lemah.


5 Balasan   |  sehingga 2024-03-18 09:01:32 | 27 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jie Lut 2024-03-18 11:10:40 sokongan  0 | menentang  0

SolingenBar tembaga merahBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

kansen car co., ltd. 2024-03-18 10:49:23 sokongan  0 | menentang  0

SolingenBar tembaga merah Minimum berapa, boleh borong

rocky 2024-03-18 09:08:56 sokongan  0 | menentang  0

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. SolingenBar tembaga merah Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

gas 2024-03-18 10:15:19 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh SolingenBar tembaga merah dapat diskaun?

Peruncitan produk kimia 2024-03-18 09:44:02 sokongan  0 | menentang  0

Anda SolingenBar tembaga merah bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian