PollyAh slurry pumpSoalan Lazim

466HP159575805   ·  2024-03-23 00:23:32   ·   Mesin dan peralatan industri

   Selepas nilai tertentu, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, jadi kepala merujuk kepada tenaga efektif yang diperoleh dari output cair oleh pompa dalam masa unit - iaitu, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)Polly,pompa. Ia digunakan untuk bekalan air bangunan tinggi, pemanasan, bekalan air industri dan rumah tangga dan pembuangan air, tekanan, transmisi paip industri tekanan, pembersihan, sejuk dan siklus pengkondisi udara,   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiada   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalahp adalah item di atas. Jika pemanasan motor berlaku, anda boleh cari sebab dari item di atas. Namun, perlu diperhatikan bahawa jika kesalahan disebabkan oleh listrik, orang yang tidak tahu listrik tidak perlu memperbaikinya sendiri, untuk menghindari orang


PollyAh slurry pumpSoalan Lazim



ped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsungows: apabila pompa skru berfungsi, the liquid follows the sealing cavity to move along the axial direction from the suction side to the discharge side of the pump, and the continuous suction and discharge realize the liquid transmission .   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.Julat produk,   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kesempatan aplikasi terbatas. Pompa lumpur selam dikembangkan untuk menyesuaikan dengan keadaan kerja yang semakin kompleks   Secara umum,PollyTubuh pompa paip, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal pentingually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, buka valv gerbang.


PollyAh slurry pumpSoalan Lazim



   Statistik lain percaya bahawa jika aliran terlalu kecil, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut,PollyPompa saluran bawah tanah, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,indeks kualiti,   Pompa air adalah peralatan yang banyak digunakan. Many people are interested in the water diversion and exhaust method   Apabila ada sarung tangan atau serat tuala di dalam air, maka ia akan tetap berdiri.   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakanPolly,ry pompa, yang biasanya kira-kira %. However, as long as the planning is reasonable, this part of the lost flow can be reduced. Pompa lumpur terutama berlaku untuk kuasa elektrik metallurgi dan batubara   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian, yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiadamenggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?

2 Balasan   |  sehingga 2024-03-23 00:23:32 | 27 Pandangan

Aksesori dapur 2024-03-23 09:31:23 sokongan  0 | menentang  0

PollyAh slurry pump Minimum berapa, boleh borong

kunci 2024-03-23 08:07:13 sokongan  0 | menentang  0

Setelah lama mencari milik anda PollyAh slurry pump, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian