MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPerlu menyesuaikan struktur industri

122HP117294921   ·  2024-03-27 01:17:41   ·   Mesin dan peralatan industri

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Moskhaton,Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Jalingo,Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak),MoskhatonTermometer pengubah terbenam minyak, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Dry type transformer factory


MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPerlu menyesuaikan struktur industri



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum,MoskhatonPenukar jenis kering, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat,MoskhatonPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Nyahkira, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAPerlu menyesuaikan struktur industri



Mod wayar pengubah jenis kering:Garis produk,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Moskhaton,Operasi pengubah tenggelam minyakPengubah kuasaPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

4 Balasan   |  sehingga 2024-03-27 01:17:41 | 61 Pandangan

Pembangunan Changrong Machining Co., Ltd. 2024-03-27 10:33:45 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA spesifikasi terperinci?

Kejuruteraan sistem pencegahan teknologi keselamatan kontrak 2024-03-27 10:44:47 sokongan  0 | menentang  0

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA ini pada masa hadapan!

Pemasangan peralatan elektromekanikal 2024-03-27 08:29:41 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA.

peralatan pembuatan 2024-03-27 10:09:21 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya dapat MoskhatonParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVA Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian