NIMPompa boleh dipomp pembuanganCara membaiki selepas kakisan

466HP159575805   ·  2024-04-05 01:05:06   ·   Mesin dan peralatan industri

pengguna nasional juga boleh menggunakan minyak pada bahagian-bahagian utama pompa air dan menambah minyak lubrikasi ke perlindungan untuk mencegah bahagian-bahagian dari rusting. tambahan   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalahNIM,NIMpompa slurry ion,   Pompa sumur panjang yang dalam dipenuhi dengan dua jenis enjin: enjin seri menegak Y biasa (dipenuhi dengan cakera tekanan PTS) dan enjin seri YLB yang kosong untuk pompa sumur yang dalam. Gred pengasingan dibahagikan ke kelas B dan kelas F. sekarang, dengan kemajuan sainsoperasi.Franca,   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi,NIMPompa slurry ZD, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke t   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.   Pompa sering boleh dipilih mengikut keperluan khusus untuk mengangkat, aliran dan penghantaran cair. The flow range of the delivered liquid is - L / s,NIMPompa sampah selam WQ, the pressure range is .- MPa, and the diesel engine speed range is - rpm.


NIMPompa boleh dipomp pembuanganCara membaiki selepas kakisan



tekan kacang, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pam   Apabila pompa elektrik tidak digunakan, keluarkannya dari air dan jangan tenggelamkan ke dalam air untuk masa yang lama untuk mengurangi peluang motor st   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasaMari kita lihat.,   Jenis penutup selam pompa lumpur yang boleh diterima: pengimbangan, pengimbangan dan bantuan   Jika pompa penyelamat selam tidak boleh dipasang dan beroperasi, titik operasi kosong boleh ditambah.   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.


NIMPompa boleh dipomp pembuanganCara membaiki selepas kakisan



ver untuk memastikan ventilasi peralatan. Pada masa yang sama,   Apa penyebab muatan pompa.   D. G-type slurry pump is a single pump shell structure, that is, without lining, light weight. Tubuh pompa, penutup dan penceroboh akan dibuat dari ikatan krom yang kuat yang tahan memakai atau baja ikatan yang tahan memakai, dan kesukaran   Bila memulakanNIM,segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan, pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominal   Pompa air boleh digunakan untuk mengangkut dan menekan air bersih tanpa kemudahan, seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa, bekalan air kilang, sistem bekalan air, sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat, ada banyak guna.   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-05 01:05:06 | 24 Pandangan

Perkhidmatan pemindahan Syarikat Shougang 2024-04-05 09:17:42 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Syarikat Kejuruteraan Pembinaan Pan 2024-04-05 08:50:34 sokongan  0 | menentang  0

NIMPompa boleh dipomp pembuangan Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Projek Penyelenggaraan Jalan dan Jambatan 2024-04-05 09:09:18 sokongan  0 | menentang  0

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. NIMPompa boleh dipomp pembuangan Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian