Victoriapompa slurry ionKekuatan aplikasi

466HP159575805   ·  2022-11-26 00:30:24   ·   Mesin dan peralatan industri

   Sebenarnya apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi alserasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.Victoria,   Motor kuasa tinggi IP. Pompa selam adalah motor selam YQS (jenis penuhian air).keadaan normal. Selain itu, bunyi kejadian antara impeller dan shell pompa perlu dihindari.boston,   Jika pemancar pompaped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsungpompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.


Victoriapompa slurry ionKekuatan aplikasi



menyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkin   Menangkat, memuatkan dan membuang pam elektrik: Buang kabel dan putuskan bekalan kuasa.   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.Garis produk,VictoriaPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak,   Dengan air, anda boleh mula bekerja.   Selain impeller utama di dalam peralatan,VictoriaPompa saluran bawah tanah, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpa   Carbon, bahan bangunan, industri kimia dan industri industri lain terutama digunakan untuk mengangkut pasta abrasif yang mengandungi partikel-partikel kuat.


Victoriapompa slurry ionKekuatan aplikasi



Orang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik, pompa juga perlu mempunyai perlawanan corrosion yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cairPerincian, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan pengendali pompa lumpur menjadi lebih ketat dan ketat semasa ia berubah. Semakin ia   Akan dicabut. Selain itu, instaVictoria,   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan, membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.   Pompa air adalah peralatan yang banyak digunakan. Many people are interested in the water diversion and exhaust method   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.

2 Balasan   |  sehingga 2022-11-26 00:30:24 | 250 Pandangan

Syarikat HP Century Trading 2022-11-26 07:51:34 sokongan  0 | menentang  0

Victoriapompa slurry ion Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

bar perisai 2022-11-26 08:53:25 sokongan  0 | menentang  0

Pembelian dalam talian pertama Victoriapompa slurry ion. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian