TeprechtPompa selam QJBanyak faktor menghalang harga, dan masih ada kemungkinan untuk berulang

466HP159575805   ·  2024-03-15 13:10:14   ·   Mesin dan peralatan industri

circuit.   Kemungkinan lain ialah bahawa gas dihisap apabila pompa sedang digunakan.Teprecht,   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.ible slurry pump, because the current sealing technology in China is more than meters, not because the slurry pump has a problem, but because   Pompa pasir menegak secara umum adalah pompa lumpur selam. Kaedah aplikasi utama adalah bahawa pompa motor dan air boleh mempam bahan yang perlu disertai apabila mereka ditempatkan ke dalam perlombaan bawah air.


TeprechtPompa selam QJBanyak faktor menghalang harga, dan masih ada kemungkinan untuk berulang



   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.   setiap hari, setiap minggu, setiap suku dan setiap tahun pemeriksaan, pemeliharaan dan rancangan penggunaan akan disediakan untuk pompa sumur yang dalam.   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, which will cause abnormal sound inside the pump, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedRekomendasi maklumat,   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed,Teprechtpompa lumpur tenggelam shaft,TeprechtPompa paipel, and the mo   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.


TeprechtPompa selam QJBanyak faktor menghalang harga, dan masih ada kemungkinan untuk berulang



lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisMana ia?,   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar apabila keadaan muatan lakukan n   semasa operasi,TeprechtPompa slurry tahap tunggal, pam sumur dalam akan berputar dengan lancar tanpa getaran dan bunyi yang tidak normal. Perhatikan sama ada terdapat perubahan jelas dalam motor berjalan semasa dan tekanan baris sebelum dan selepas permulaan. Perubahan aras air dalam sumur akan diawasi sering. Motor tidak boleh terkena permukaan air atau tenggelam ke dalam slu   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam,tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,keadaan normal. Selain itu, bunyi kejadian antara impeller dan shell pompa perlu dihindari.Penukar. Bila

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-15 13:10:14 | 35 Pandangan

Syarikat E-Dagang Chonglongtai 2024-03-15 13:43:06 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: TeprechtPompa selam QJ Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

tali pinggang segi tiga 2024-03-15 15:37:53 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. TeprechtPompa selam QJ Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Geologi Kejuruteraan 2024-03-15 13:50:23 sokongan  0 | menentang  0

TeprechtPompa selam QJ Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian