BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriMengapa milik kita diterima dengan baik

275HP127226562   ·  2024-03-18 00:23:04   ·   Mesin dan peralatan industri

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayaiPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagarBourges,Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk,BourgesPlatform penunggang jenis trek panduan, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.Oman,Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Menyesuaikan silinder minyak.Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.


BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriMengapa milik kita diterima dengan baik



Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan,BourgesPlatform angkat bimbit, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanKaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, jeli minyak yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Rakomendasi dan konsultasi,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriMengapa milik kita diterima dengan baik



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remDi mana saya boleh mencarinya?,[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunanPlatform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, serta mengangkat kereta antara lantai garaj tiga dimensi dan garaj. Platform mengangkat jenis garpu gunting tetap mempunyai struktur yang kuat,BourgesPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Bourges,Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themKedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, garaj, workshop dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.


4 Balasan   |  sehingga 2024-03-18 00:23:04 | 59 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Kemudahan Sukan Oshunde 2024-03-18 08:12:19 sokongan  0 | menentang  0

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Syarikat Komunikasi Budaya Sukan Haike 2024-03-18 07:48:56 sokongan  0 | menentang  0

Barangnya memang bagus, tetapi BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

kotak pemeteran 2024-03-18 09:37:07 sokongan  0 | menentang  0

Tanya, boleh saya hantar BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Jualan bahan kalis api 2024-03-18 08:54:57 sokongan  0 | menentang  0

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian BourgesPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, terima kasih!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian