Pan EgyptPembekalan buahKesalahan umum dan penyelesaian masalah

632HP195506591   ·  2024-03-22 03:32:29   ·   tenaga
jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, saluran, platform pembuatan, dll.Pan Egypt,Tekanan suhu gudang penyimpanan segar tetap tidak berubah, dan apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust meningkat; Jika tekanan exhaust tetap tidak berubah, apabila tekanan suhu menurun, suhu exhaust juga meningkat. Kedua-dua kes disebabkan oleh meningkat nisbah pemampatan gudang penyimpanan segar. Suhu kondensasi yang terlalu tinggi dan suhu keleluaran gudang penyimpanan segar tidak bermanfaat untuk operasi pemampat, yang seharusnya dihindari. Suhu exhaust terlalu tinggi akan mencairkan minyak dan bahkan karbonize dan kokain, yang akan memperburuk keadaan pemampat gudang segar.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Raipur,Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku,Pan EgyptCold storage price of fresh vegetables, keterlaluan basah, dll.


Pan EgyptPembekalan buahKesalahan umum dan penyelesaian masalah



Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat,Pan EgyptSimpan sejuk mengikut pemasangan, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Suhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, dan parameter utama tidak boleh diubah sesuai kehendak. Semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kualifikasi rasmi penyimpanan sejuk, selamat datang untuk penyelidikan telefon sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku, tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.sarankan, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakIa dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse there is no temperature compensation, even in the work,Pan EgyptBerapa banyak penyimpanan sejuk kecil, the water temperature is lowCiri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza. Papan pengisihan poliuretan juga ketat dalam pemilihan bahan. Ia merupakan perusahaan penghasilan produk khas yang mengintegrasikan R & D, dan perkhidmatan. Ia telah lama dipilih dalam pemasangan penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan. Ia meningkatkan prestasi keseluruhan papan pengisihan poliuretan dan membolehkan papan pengisihan poliuretan bekerja untuk masa yang lama, Papan pengisihan poliuretan telah juga menjadi salah satu bahan dinding luar utama.


Pan EgyptPembekalan buahKesalahan umum dan penyelesaian masalah



Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Kualiti yang hebat,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Sama ada gudang boleh menggali melalui dinding. Pembangunan dan pemasangan penyimpanan sejuk akan sama seperti pemasangan pengkondisi udara, dan unit luar akan disambungkan dengan unit dalam penyimpanan sejuk.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Pan Egypt,Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.

5 Balasan   |  sehingga 2024-03-22 03:32:29 | 42 Pandangan

Tianzhi Technology Co., Ltd. 2024-03-22 12:12:50 sokongan  0 | menentang  0

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini Pan EgyptPembekalan buah memang bagus, cukup bertuah.

Syarikat Peralatan Saluran Paip Huagang 2024-03-22 12:46:52 sokongan  0 | menentang  0

Pan EgyptPembekalan buah Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

pegangan saham 2024-03-22 12:17:53 sokongan  0 | menentang  0

Pan EgyptPembekalan buah Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

atas dan bawah 2024-03-22 11:53:07 sokongan  0 | menentang  0

Jarang beli Pan EgyptPembekalan buah, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

Pengatur Gas Proses 2024-03-22 10:47:32 sokongan  0 | menentang  0

Anda Pan EgyptPembekalan buah tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda Pan EgyptPembekalan buah
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian