Tuusulapompa slurry ionApakah perkara penting dalam perdagangan spot

466HP159575805   ·  2024-03-24 03:04:10   ·   Mesin dan peralatan industri

pengendalian.mp adalah untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks, memudahkan pengguna untuk digunakan, dan mod penggunanya lebih fleksibel. And it fills a part of the gap in the application of slurry pump. Apabila kedalaman tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar yang lebih baik, iaitu,TuusulaTubuh pompa paip, dalam pompa tenggelam tradisionalTuusula,   Ia tidak dibenarkan untuk beroperasi pompa elektrik di lif tinggi untuk masa yang lama, dan cuba untuk mengawalnya dalam julat lif penggunaan yang diusulkan supaya mencegah pompa elektrik daripada membakar keluar motor disebabkan muatan berlebihan.   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, baKirtipur,   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distribusi muatan,TuusulaBaigang deep well pump, ia juga mungkin suhu terlalu tinggi kerana tekanan rendah pompa air.   Seterusnya, segel air, kunci cincin dan bahagian lain perlu dipasang.eration, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.


Tuusulapompa slurry ionApakah perkara penting dalam perdagangan spot



   Di bawah tindakan peranti bantuan, ia boleh mengangkut kering, dan kerana peranti penyegelan sendiri adalah istimewa, cairan yang cukup perlu diisi dalam guati pam sebelum bermula. Pukul berapa awak nak   Ia dipanggil fenomena kavitasi.Konsultasi dalam talian,   Apa penyebab muatan pompa.   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa, yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan sh


Tuusulapompa slurry ionApakah perkara penting dalam perdagangan spot



   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini,Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu anda perlu mencari seorang profesionalKeperlukan pemasangan, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu,TuusulaPompa saluran bawah tanah, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun ke   Kabinet kawalan api mengadopsi pengurusan pusat dan o   Selain itu, kebocoran bahan bakar, letupan dan cairan beracun akan menyebabkan api, letupan dan racun, dan konsekuensinya tidak dapat dibayangkan.Tuusula,   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudahry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment and

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-24 03:04:10 | 10 Pandangan

pelaburan perniagaan 2024-03-24 12:21:15 sokongan  0 | menentang  0

Tuusulapompa slurry ion Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

produk gentian karbon 2024-03-24 11:12:16 sokongan  0 | menentang  0

Tuusulapompa slurry ion Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Penyelidikan dan pembangunan peralatan kejuruteraan elektronik 2024-03-24 11:22:11 sokongan  0 | menentang  0

Tuusulapompa slurry ion Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian