Kaarinasible slurry pumpSistem Pembangunan Digital Perindustrian

466HP159575805   ·  2024-03-27 01:32:54   ·   Mesin dan peralatan industri

     paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.Kaarina,   Perhatikan alat ini secara konstan, periksa peralatan elektrik, dan ukur perlawanan izolasi setiap setengah bulan. Nilai perlawanan tidak boleh kurang dari . megohm.   Roda,   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, panaskannya dengan besi listrik, dan menyusup tin secara bersamaan.semua dipilih mengikut angkat.   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam ia sebenarnya agak mudah


Kaarinasible slurry pumpSistem Pembangunan Digital Perindustrian



   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir dan prospeksi di atas kapal; Apa keuntungan pompa lumpur selam? Keuntungan pompa lumpur selam adalah bahawa ia adalah selesa dan melarikan diri   Apa?   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.Proses aplikasi,ke hadapan, dan gulung lengan dengan tangan untuk menekanl kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru, yang diukur oleh η Menunjukkan.ent will rise. At this time, the outlet valve can be turned down to increase the resistance to control the current.


Kaarinasible slurry pumpSistem Pembangunan Digital Perindustrian



   Dalam iniHarga yang boleh diterima,   Pompa air adalah peralatan yang banyak digunakan. Many people are interested in the water diversion and exhaust methodund selama ~ minit (masa tidak sepatutnya terlalu panjang untuk mengelakkan bahagian yang rosak atau pembakaran angin motor), dan periksa sama ada arah berjalan motor betul. Jika masalah di atas tidak ditemui,KaarinaPompa lumpur tenggelam garis sampah, ia boleh dimulakan   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air,KaarinaScrew deep well pump, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubahKaarina,n akan disesuaikan ke arah tertentu semasa penggunaan. Pompa lumpur selam perlu guna baris bila digunakan   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.   Jika ada pompa sedia, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!

4 Balasan   |  sehingga 2024-03-27 01:32:54 | 51 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jiamu 2024-03-27 08:42:26 sokongan  0 | menentang  0

Kaarinasible slurry pump Minimum berapa, boleh borong

Pembuatan paip keluli 2024-03-27 10:05:05 sokongan  0 | menentang  0

Kaarinasible slurry pump Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Perkakasan dan perisian komputer 2024-03-27 08:57:21 sokongan  0 | menentang  0

Jarang beli Kaarinasible slurry pump, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

Jualan anak benih 2024-03-27 08:52:15 sokongan  0 | menentang  0

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian