Nurmopompa lumpur tenggelam shaftMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

466HP159575805   ·  2024-03-30 03:05:25   ·   Mesin dan peralatan industri

   untuk skru yang terlalu ketat atau berkarat untuk masa yang panjang, atau kacang boleh lembut mengetuk dengan ha kayu   Apabila pompa lumpur selam berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, paip suction perlu ditempatkan dalam air, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus, apabila pompa lumpurNurmo,kod ical untuk pembangunan makmal keselamatan biologi (gb-, paip tembaga dan paip plastik yang tidak beracun tidak lagi diusulkan.   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.Rama,   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali,NurmoQuotat, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam  .


Nurmopompa lumpur tenggelam shaftMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri



   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai,NurmoPompa paipel, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin dan   Ganti ruang motor pompa air.   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.Pengurusan kualiti Jumlah,   Selepas meter penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and


Nurmopompa lumpur tenggelam shaftMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri



pengguna nasional juga boleh menggunakan minyak pada bahagian-bahagian utama pompa air dan menambah minyak lubrikasi ke perlindungan untuk mencegah bahagian-bahagian dari rusting. tambahanMana ia?,Nurmopompa slurry ion,   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaikedudukan ion sesuai dengan piawai Cina, dan pilih tinggi pemasangan sesuai dengan lif suction khusus. The horizontal pipeline centrifugal pump was not filled with sufficient water before it was started. Ada sejumlah udara tertentu di dalam saluran paip, yang mengurangkan darjah vakum pompa paip dan mempengaruhi lif suction. Pipa masuk air   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama, eNurmo,segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan, pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominal   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).   Komoditi.

4 Balasan   |  sehingga 2024-03-30 03:05:25 | 36 Pandangan

Syarikat Perdagangan Huadu 2024-03-30 10:46:10 sokongan  0 | menentang  0

Nurmopompa lumpur tenggelam shaft Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

tangki simpanan 2024-03-30 12:24:58 sokongan  0 | menentang  0

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Menyediakan perkhidmatan untuk menganjurkan persidangan 2024-03-30 10:50:09 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, Nurmopompa lumpur tenggelam shaft sama seperti pengenalan, penjual jujur

Instrumen Saintifik 2024-03-30 11:36:45 sokongan  0 | menentang  0

Nurmopompa lumpur tenggelam shaft Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian