ChamberleyPompa sumur dalamApa yang patut saya perhatikan semasa operasi

466HP159575805   ·  2024-04-14 02:02:39   ·   Mesin dan peralatan industri

   Apabila menggunakan pompa penyelamat, kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motor   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian sChamberley,   Pipeline single-stage single suction chemical pump. Pompa paip yang digunakan untuk mengangkut cair kerosakan kimia dalam tekstil, farmaceutik, kesehatan, makanan, kimia, minyak, rafinisi minyak dan industri lain, dengan suhu perkhidmatan tidak lebih tinggi dari ° C. Ia adalah ideafleksibel, mudah beroperasi dan tenggelamUkraine   Contohnya, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?   Ia akan menghasilkan panas, tetapi apabila ia serius, ia akan langsung membakar pengisihan; Mungkin ada beberapa kesalahan dalam sistem ventilasi. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada peminat   Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat? Dari perspektif permintaan pasar, walaupun bilangan pompa lumpur selam tidak melebihi yang pompa lumpur menegak, dan pompa dan motor peralatan yang digunakan dalammenggunakan bekalan kuasa V yang seharusnya bekalan kuasa tiga fasa. Jika pompa selam hanya mempunyai bekalan kuasa dua fasa, a professional electrician should be asked to use a clamp on ammeter or a submersible pump control   Energi potensi, mengepam air tinggi. Bagaimanapun, apabila pam tidak boleh menyerap air,ChamberleyPompa saluran bawah tanah,ChamberleyQuotat, peralatan adalah bentuk seperti penghiasan, jadi apa alasan untuk situasi ini? Bagaimana untuk menyelesaikannya?Risiko kualiti,   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.Orang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik,Chamberleypompa lumpur tenggelam shaft, pompa juga perlu mempunyai perlawanan corrosion yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cair


ChamberleyPompa sumur dalamApa yang patut saya perhatikan semasa operasi



   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.Menghormati pelanggan,   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.   Kaedah rawatan adalah sebagai berikut: Periksa kuasa   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakanChamberley,   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.pompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masa   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-14 02:02:39 | 64 Pandangan

Termasuk pemercik dan pengairan mikro 2024-04-14 11:01:49 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. ChamberleyPompa sumur dalam Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Pembangunan dan pengurusan tarikan pelancong 2024-04-14 10:24:00 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli ChamberleyPompa sumur dalam bagi diskaun?

Perkhidmatan Teknologi Maklumat 2024-04-14 09:13:06 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak ChamberleyPompa sumur dalam tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian