HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekatKemahiran profesional

466HP159575805   ·  2024-04-16 06:14:13   ·   Mesin dan peralatan industri
HollolaPompa siri sentrifugal menegak,

   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.Hollola,   Pompa saluran bawah tanah dibahagi ke xwq (pompa saluran bawah tanah yang dipotong), wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu), jywq (pompa saluran bawah tanah yang dicampur secara automatik) dan seri lain mengikut s mereka. Salah satu yang paling biasa digunakan adalah wq/qw (pompa saluran bawah tanah yang tidak mengganggu),HollolaPompa penyiup tunggal, anti winding, non clogging dan automatikfleksibel, mudah beroperasi dan tenggelampontianak,HollolaScrew deep well pump,   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.


HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekatKemahiran profesional



   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pompatubuh pam suara, penyamaran pam, impeller, dll.) mempunyai struktur yang berbeza. Bahagian kepala pompa, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas bei


HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekatKemahiran profesional



Ia juga akan menyebabkan bekalan cair yang tidak cukup untuk pompa.Pembangunan potensi   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industri   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahu   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa,   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketat   submersible QW (WQ) yang tidak memblokir pam sampah perlu dilengkapi dengan kabinet kawalan pam air yang aktif sepenuhnya dalam tiada syarat luar biasa. Do not directly connect the power grid or use the knife switch to connect the power supply to ensure the normal operation of the electric pump.sama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahanHollolaerati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masa   Reasonable.   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.

4 Balasan   |  sehingga 2024-04-16 06:14:13 | 50 Pandangan

Jualan borong alat ganti kereta 2024-04-16 13:59:51 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Reka bentuk Stesen Janakuasa Fotovolta Suria 2024-04-16 13:33:30 sokongan  0 | menentang  0

HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekatBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat lebih murah?

Perundingan teknikal pengeluaran keselamatan 2024-04-16 08:29:42 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat sama seperti pengenalan, penjual jujur

RPC 2024-04-16 08:14:42 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini HollolaPriming sendiri pompa sampah yang tidak menyekat sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian