NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejukApa sebab kesan buruk

632HP195506591   ·  2024-04-28 00:22:40   ·   tenaga

Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama,NeratovicPembuat storan sejuk, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, dll.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina,Untuk pemilihan unit pengkondisi udara, perlu mempertimbangkan tekanan kondensasi dan masalah lain berkaitan unit, meningkatkan proporsi udara sejuk luar, dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Panjab,Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.


NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejukApa sebab kesan buruk



Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Karakteristik fungsi khusus mesin segar.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Sedia dan efisien,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan,NeratovicHarga storan sejuk terpasang kecil, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)


NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejukApa sebab kesan buruk



Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Kualiti tinggi dan harga rendah,Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu keleluaran akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, subseksyen akan ditentukan untuk mengurangi perbezaan tekananBandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Neratovic,Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi, ia cuma struktur peti sejuk, tapi peti sejuk, seperti di rumah, masih ada persekitaran yang digunakan. Dalam pasar atau pengangkutan laut, persekitaran papan pengasingan penyimpanan sejuk tidak begitu optimis. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, jaminan kualiti penyimpanan sejuk perubatan. Selama aktiviti keutamaan, pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi. Perbezaan persekitaran di dalam dan diluar papan penyisaran penyimpanan sejuk adalah sangat besar, kerana sejumlah item perlu disesuaikan, jadi suhu dalam penyimpanan sejuk adalah ketat. Dalam kes-kes tersebut, Mari kita faham bahawa tekanan paru air di luar gudang plat penyimpanan sejuk bawah lebih tinggi daripada dalam gudang, dan penetrasi sampul dilakukan dari luar ke dalam sepanjang tahun. Gas R dalam poliuretan diganti oleh air dan air paru untuk poliuretan basah. Dengan masa, kelembapan menjadi semakin serius, dan bahkan kondensasi paru air berlaku, yang menyebabkan kondensasi panas rendah dan kekurangan resistensi panas. Untuk menghindari dan lambat kelembapan poliuretan dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lapisan pengasingan, ia berkesan untuk menutup sisi panas lapisan pengasingan, iaitu untuk membentuk lapisan penghalang paru.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)

5 Balasan   |  sehingga 2024-04-28 00:22:40 | 66 Pandangan

Bilik perigi mesin FRP 2024-04-28 09:25:38 sokongan  0 | menentang  0

NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejukBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Anak benih hutan ekonomi 2024-04-28 08:33:20 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejuk masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Kelengkapan kabel optik 2024-04-28 08:46:01 sokongan  0 | menentang  0

NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejuk Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

plat belakang 2024-04-28 08:20:42 sokongan  0 | menentang  0

NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejuk Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

templat 2024-04-28 09:26:05 sokongan  0 | menentang  0

Logistik NeratovicBerapa banyak penyimpanan sejuk agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian