El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

122HP117294921   ·  2022-10-24 01:45:41   ·   Mesin dan peralatan industri

Sebab api dalam pengubah kuasa& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.El Crucero, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Rhodes,El CruceroIsolation transformer power supply,Dalam keadaan biasa, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka,El CruceroHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Kurs kerja,Jatuh perkara asing dan menghancurkanPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Konsultasi dalam talian,El CruceroSaiz pengubah jenis kering 4000,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger nilai perlawanan melebihi bas m ohm.El Crucero,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

5 Balasan   |  sehingga 2022-10-24 01:45:41 | 253 Pandangan

Perundingan teknikal pengeluaran keselamatan 2022-10-24 10:57:56 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Sisa pepejal dan peralatan rawatan air 2022-10-24 10:31:58 sokongan  0 | menentang  0

Baru beli El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Pemasangan kuasa 2022-10-24 10:48:13 sokongan  0 | menentang  0

El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Pemprosesan produk getah dan plastik 2022-10-24 10:38:17 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Lampu jalan LED 2022-10-24 11:06:08 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya dapat El CruceroPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatan Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian