ChambasPompa Vortex dan pompa paipDemi pasar telah meningkat dengan cepat

466HP159575805   ·  2023-02-27 00:50:12   ·   Mesin dan peralatan industri
Chambaspompa slurry ion,

   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pam lumpur,   Guna V megohmmeter untuk mengukur perlawanan izolasi antara motor pompa elektrik dan tprosedur mesti diikuti secara ketat. Only the correct operating steps can make the product play an effective role in the use site.Moroto,   Sebagai produk yang muncul, pompa lumpur selam mempunyai banyak keuntungan, terutama mengisi ruang dalam keadaan aplikasi pompa lumpur mengufuk dan menegak tradisional. Pada masa ini, aplikasi pompa lumpur selam secara perlahan-lahan menjadi semakin luas, dan pengakuan pasar terus-menerus meningkat, terutama memenuhi keperluan pam pasir dalam air dan menarik. At present, the depth can reach meters.   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat, garis goma, besi yang tidak stainless, ikatan titanium dan bahan-bahan lain yang digunakan di China Projek perlombaan, kimia dan konservatif air di Sungai Kuning cenderung memakai, kehidupan perkhidmatan pendek dan banyak kesalahan   It is an auxiliary means for some


ChambasPompa Vortex dan pompa paipDemi pasar telah meningkat dengan cepat



   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?ming adalah dua konsep yang berbeza.   Submersible pump is a common water lifting equipment for deep wells. Semasa operasi, seluruh mesin masuk ke dalam air untuk mengekstrak air dari bawah tanah ke permukaan. Ia biasanya digunakan untuk air rumah, penyelamatan lombong, pendinginan industri,ChambasQuotat, penapisan tanah ladang, penangkapan air laut, penyesuaian muatan kapal, sumber tanah, dllRakomendasi dan konsultasi,   Tiada perlukan peralatan campuran atau semburan bantuan, dan operasi lebih mudah. Peralatan adalah langsung sub   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pum   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.


ChambasPompa Vortex dan pompa paipDemi pasar telah meningkat dengan cepat



   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan peluru pam tidak patut diblokir unRekomendasi Kualiti,   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik, di luar mikrometer kaliper, ukur perasaan, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak,ChambasBahagi pompa paip menegak, benang kapas, dll.   Tinggi menegak dari air ou   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.Chambas,semua dipilih mengikut angkat.   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.

2 Balasan   |  sehingga 2023-02-27 00:50:12 | 184 Pandangan

north telecommunications co., ltd. 2023-02-27 09:16:35 sokongan  0 | menentang  0

ChambasPompa Vortex dan pompa paipKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Perkhidmatan Pengurusan Tenaga Kontrak 2023-02-27 09:01:39 sokongan  0 | menentang  0

ChambasPompa Vortex dan pompa paipBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian