NastolaPompa sumur dalam kecilKeperluan penyelenggaraan

466HP159575805   ·  2024-03-29 09:03:17   ·   Mesin dan peralatan industri

   Pompa air adalah jenis mesin yang pompa cair tenaga. Ia adalah mesin yang menukar tenaga mekanik pemindah utama ke tenaga potensi cair pam. Digerak oleh mesin kuasa, ia boleh pam cair dari rendah ke tinggi atau jauh untuk melayani produksi.   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiNastola,   Ciri-ciri struktur pompa lumpuh mengufuk: pompa lumpuh jenis ah, HH dan L di kepala pompa adalah struktur shell pompa ganda, iaitu, dan komponen laluan aliran seperti impeller penutup dan pengawal pIa terhalang, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan, ia perlu diganti pada masa,Sukhothai,   Kemudian ia boleh masuk ke dalam rumah pompa. Kemudian di dalam kaos pompa volute, medium perlahan kerana saluran aliran juga berkembang secara perlahan-lahan.   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar,NastolaPompa lumpur menegak, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik) membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.operasi.


NastolaPompa sumur dalam kecilKeperluan penyelenggaraan



   Third, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.   Saluran impeller mencapai pinggir luar.kemudahan dengan tambahan kelajuan khususPelanggan pertama,performance, is easy to use, and effectively reduces the wear of the host and anti vibration kinetic energy   Terdapat banyak jenis pompa lumpur selam yang tersedia di pasar, dan model pompa berbeza mempunyai prestasi dan medan aplikasi yang berbeza. Oleh itu, walaupun pompa mempunyai julat luas aplikasi, jika model tidak dipilih dengan betul dan secara rasional, kesan aplikasinya akan besar   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan,NastolaQuotat, atau


NastolaPompa sumur dalam kecilKeperluan penyelenggaraan



   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.Kesehatan dan Kesehatan,   Sekitar %) dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.   Jika ada kesalahan, ia tidak selesa untuk memperbaiki.   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft seNastola, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti,NastolaLo, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.

2 Balasan   |  sehingga 2024-03-29 09:03:17 | 17 Pandangan

runcit kereta 2024-03-29 09:13:57 sokongan  0 | menentang  0

NastolaPompa sumur dalam kecil Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Peralatan pawagam 2024-03-29 10:01:53 sokongan  0 | menentang  0

Ikuti anda NastolaPompa sumur dalam kecil untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian