BerlinAngkat dan mendarat jambatanPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa

161HP196399230   ·  2024-04-01 00:52:24   ·   Mesin dan peralatan industri

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.BerlinJembatan boarding tetap hidraulik dibahagi menjadi jenis bergerak dan tetap, dengan nama yang berbeza untuk fungsi dan cara penggunaan yang berbeza.Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boardingWaalwijk,BerlinJembatan boarding yang boleh dikembalikan,Blok brek peralatan.Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


BerlinAngkat dan mendarat jambatanPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa



Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.Di kedua-dua sisi,BerlinKllimping bimbit, rok kaki anti berguling dipasang untuk mencegah cedera secara tidak sengaja pada platform jari kaki, dan tongkat sokongan dipasang untuk memastikan pegawai penyelamatan memasuki dalam jambatan naik untuk penyelamatan. Peralatan ini dilengkapi dengan dasar dan dek jambatan, dan bahagian tengah dek jambatan disambung ke dasar melalui benteng pin tengah. Karakteristiknya ialah bahawa terdapat silinder minyak penimbal depan di hadapan benteng pin tengah jambatan papan, dan silinder minyak penimbal belakang di belakang benteng pin tengah. Dua hujung silinder minyak penimbal depan dan belakang secara berdasarkan disambung ke dek jambatan dan dasar.Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Hasil ujian,Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.


BerlinAngkat dan mendarat jambatanPengenalan teknik rawatan pengerasan biasa



Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.Standard eksekutif,Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.Simpan minyak di lokasi yang bersih dan berhati-hati bila berubah atau mengisi bahan bakar. Only use a cleaning funnel equipped with a fine mesh filter to pour oil from the container into the oil tank. Sudah tentu, minyak yang anda gunakan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat.Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.Berlin,Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


4 Balasan   |  sehingga 2024-04-01 00:52:24 | 11 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Pintar Bangunan Ruide 2024-04-01 09:05:50 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, BerlinAngkat dan mendarat jambatan Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Deliyuan Fiberglass Products Co., Ltd. 2024-04-01 08:47:08 sokongan  0 | menentang  0

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, BerlinAngkat dan mendarat jambatan berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Projek pencahayaan landskap bangunan dan jambatan 2024-04-01 09:22:31 sokongan  0 | menentang  0

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk BerlinAngkat dan mendarat jambatan ini sangat bernilai.

pemprosesan 2024-04-01 10:01:08 sokongan  0 | menentang  0

BerlinAngkat dan mendarat jambatan Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian