NyborgPompa saluran paip airPengurusan kualiti

466HP159575805   ·  2024-04-02 02:18:00   ·   Mesin dan peralatan industri

romote the continuous expansion of the sales network group.   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.Nyborg,   Penghapusan pompa air: guna kunci penghapusan untuk membuang kongsi masuk air dengan putaran kiri,NyborgPompa paip menegak tahap tunggal ISG, dan guna silinder penghapusan untuk mempengaruhi lengan kongsi di bahagian bawah pompa. Selepas perangkap melepaskan, keluarkan perangkap, lengan konik,NyborgPompa penyiup tunggal, dan keluarkan rumah panduan. Dengan cara ini, pengendali, penjara panduan, penjara panduan atas, semak valv, dll. telah dibuka berturut-turut.Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatanMenetap,p dan gantikan segel.es entering the equipment and causing pump jamming.   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can ca


NyborgPompa saluran paip airPengurusan kualiti



n akan disesuaikan ke arah tertentu semasa penggunaan. Pompa lumpur selam perlu guna baris bila digunakan  . Semak dan selesaikan masalah seperti pemutusan garis kuasa, sambungan kabel, pembangian motor tidak dibakar dll.pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikBerapa banyak?,keseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasa   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.   Reasonable.


NyborgPompa saluran paip airPengurusan kualiti



   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.Kost pembolehubah,tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir,   Jenis penghantaran: pemacu langsung, pemacu tali pinggang selari, pemacu tali pinggang atas dan bawah, pemacu tali pinggang menegak CV, dan boleh bertemu banyak jenis pengangkutan kasarpasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir,NyborgPompa slurry HH, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,Nyborg,e pompa bersedia dalam gudang patut berputar (/ kali seminggu untuk membuat gudang mengandungi muatan dan getaran luaran secara bersamaan. Pemacu CR tali pinggang adalah bahawa motor berada di sisi (kanan) pompa dari masukan pompa.semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm   Pertama buang pompa dari enjin.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-02 02:18:00 | 39 Pandangan

Memegang minuman keras 2024-04-02 10:01:24 sokongan  0 | menentang  0

Baru bayar, bila NyborgPompa saluran paip air sampai bos.

Pengeluaran dan penjualan makanan 2024-04-02 10:16:01 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Termasuk jualan dalam talian 2024-04-02 09:33:28 sokongan  0 | menentang  0

Syarikat anda NyborgPompa saluran paip air mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian