NakskovPompa lumpur cair pengeboranSokongan penyelenggaraan yang komprehensif

466HP159575805   ·  2024-04-02 03:04:22   ·   Mesin dan peralatan industri

ivered in the pump receives the friction with the surface of the pump impeller, so the pump needs to consume more energy to reduce the friction and resistance caused by the surface when it is rotating. Air akan perlahan-lahan mengatasinya semasa ia mengalir   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.Nakskov,Memotong kursi penunggang panduan bawah, penceroboh air, keluarkan rotor, dan keluarkan kursi penunggang atas stator, dan sebagainya.sama,tetapkan penggunaan pengguna. Mod penggunaannya lebihdiaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, ba


NakskovPompa lumpur cair pengeboranSokongan penyelenggaraan yang komprehensif



Menyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.   Pembukaan dan penutupan sering: permulaan sering pompa sampah selam akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatannya. Aliran belakang akan berlaku bila dihentikan. Jika ia dibuka segera,NakskovScrew deep well pump, yang menyebabkan semasa bermula berlebihan dan pembakaran angin.   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.Fokus pada Pembangunan,l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, dan ventilator exhaust ditambah di dalam   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.


NakskovPompa lumpur cair pengeboranSokongan penyelenggaraan yang komprehensif



   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.Rekomendasi Kualiti,   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.melebihi ., yang sepatutnya menjadi tinggi paip air atas sepanjang masukan pompa   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar letupan,NakskovTubuh pompa paip, racun, kuat korosif dan berhargaNakskov,   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah,NakskovPompa saluran paip, dan tekanan udara dan volum udara relatif sma   Kita juga perlu membuat pilihan sesuai dengan keadaan setempat apabila kita membuat pembelian pada masa biasa. Contohnya, kepala pompa sentrifugal sendiri adalah relatif tinggi, tetapi output air tidak terlalu besar apabila digunakan, jadi ia berkesan apabila digunakan di banyak kawasan gunungking gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak, ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-02 03:04:22 | 70 Pandangan

Syarikat Perunding Maklumat Perniagaan Yuezhong 2024-04-02 12:28:05 sokongan  0 | menentang  0

NakskovPompa lumpur cair pengeboran Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

tangki simpanan 2024-04-02 11:22:12 sokongan  0 | menentang  0

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian NakskovPompa lumpur cair pengeboran, terima kasih banyak!

Peralatan penyingkiran habuk FRP 2024-04-02 12:27:24 sokongan  0 | menentang  0

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, NakskovPompa lumpur cair pengeboran sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian