BudapestPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformProduk baru

275HP127226562   ·  2024-04-12 00:36:43   ·   Mesin dan peralatan industri
ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikonsBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?Budapest, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat, memastikan penggunaan yang selamat.Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.Yendi,Berikutnya,BudapestPrice of Mobile Scissor Fork Lifting Platform, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.


BudapestPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformProduk baru



Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remHelaian Petikan,BudapestPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiri,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Pertama, cat lif akan secara automatik oksigen di udara menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


BudapestPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformProduk baru



Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak,BudapestPlatform lif sumbangan aluminum, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.Harga yang adil,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Ikut langsung manual operasi lif, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualitiApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Budapest,Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.


2 Balasan   |  sehingga 2024-04-12 00:36:43 | 17 Pandangan

co perdagangan yang baik baik. 2024-04-12 09:37:04 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. BudapestPrice of Mobile Scissor Fork Lifting Platform Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Paip perlindungan kuasa 2024-04-12 08:13:28 sokongan  0 | menentang  0

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, BudapestPrice of Mobile Scissor Fork Lifting Platform berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian