Bandar namaCity in GermanyPemasangan beku suhu rendahKualiti produksi dan pemprosesan sangat kuat

632HP195506591   ·  2024-04-28 01:13:49   ·   tenaga

Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.Bandar namaCity in Germany,Selepas pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, kerja penamatkan penting lain adalah untuk membersihkan seluruh sistem. Udara kompres akan membersihkan kotoran yang tinggal dalam penyimpanan atmosfer terkawal yang bermain peran utama dalam penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal,Bandar namaCity in GermanyBerapa banyak pemasangan peralatan penyimpanan sejuk, ia perlu diperiksa pada masa.Hutt Atas, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.


Bandar namaCity in GermanyPemasangan beku suhu rendahKualiti produksi dan pemprosesan sangat kuat



Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Untuk tujuan sejuk.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk,Bandar namaCity in GermanyPemasangan penyimpanan sejuk profesional, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.peringkatBahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Kita mesti sering gunakan papan pengisihan dalam hidup kita, ia cuma struktur peti sejuk, tapi peti sejuk, seperti di rumah, masih ada persekitaran yang digunakan. Dalam pasar atau pengangkutan laut, persekitaran papan pengasingan penyimpanan sejuk tidak begitu optimis. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, jaminan kualiti penyimpanan sejuk perubatan. Selama aktiviti keutamaan, kerana sejumlah item perlu disesuaikan, jadi suhu dalam penyimpanan sejuk adalah ketat. Dalam kes-kes tersebut, papan penyisaran penyimpanan sejuk akan mempunyai masalah yang berkaitan Mari kita faham bahawa tekanan paru air di luar gudang plat penyimpanan sejuk bawah lebih tinggi daripada dalam gudang, dan penetrasi sampul dilakukan dari luar ke dalam sepanjang tahun. Gas R dalam poliuretan diganti oleh air dan air paru untuk poliuretan basah. Dengan masa, kelembapan menjadi semakin serius,Bandar namaCity in GermanySyarikat mana yang lebih baik untuk memasang penyimpanan sejuk, dan bahkan kondensasi paru air berlaku, yang menyebabkan kondensasi panas rendah dan kekurangan resistensi panas. Untuk menghindari dan lambat kelembapan poliuretan dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lapisan pengasingan, iaitu untuk membentuk lapisan penghalang paru.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.


Bandar namaCity in GermanyPemasangan beku suhu rendahKualiti produksi dan pemprosesan sangat kuat



Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Huraian kerja,Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem sama dengan sampel kerja kebocoran, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara.Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Bandar namaCity in Germany,Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-28 01:13:49 | 28 Pandangan

Peti besi logam dan keluli tahan karat 2024-04-28 10:40:10 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan membelinya pada masa hadapan Bandar namaCity in GermanyPemasangan beku suhu rendah dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

pencerna FRP 2024-04-28 10:22:49 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Bandar namaCity in GermanyPemasangan beku suhu rendah.

Kain tenunan industri 2024-04-28 09:41:47 sokongan  0 | menentang  0

Ya, Bandar namaCity in GermanyPemasangan beku suhu rendah kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian